مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت : تعداد ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن استان ۴۹ هزار و ۱۰۶ نفر است که تاکنون ۹ هزار و ۸۸۹ نفر تایید نهایی شده اند و از این تعداد تاکنون برای ۳ هزار و ۷۴۰ نفر پروژه تعریف شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ 29 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فرشاد دوستی بیان داشت : سهمیه ۴ ساله مسکن ملی در استان ایلام ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که از این سهمیه بخش مسکن روستایی ۸ هزار و مسکن استیجاری یک هزار و ۶۸۷ واحد، خودمالکی ۵ هزار و ۷۲۹ واحد، نوسازی بافت‌های فرسوده ۴ هزار و ۲۹۷ واحد و سهم راه و شهرسازی ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد تعیین شده است. 

وی افزود :در بخش خود مالکی نیز تاکنون ۴ هزار و ۴۱۱ نفر ثبت نام شده اند که ۸۷۲ واحد تاکنون جهت استفاده از تسهیلات به بانک‌های مسکن، ملت، ملی، صادرات، تجارت معرفی شده اند. در بخش بافت‌های فرسوده نیز تاکنون ۲۷۲ واحد ثبت نام کرده اند. 

دوستی ادامه داد :در حال حاضر قرارداد احداث ۸ هزار و ۴۵۶ واحد نهضت ملی مسکن با کارگزاران مختلف از طرف راه و شهرسازی استان منعقد شده است.

وی مطرح کرد :  از این تعداد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ۵ هزار و ۲۷۹ واحد، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) ۱۷۵ واحد، نیروهای مسلح ۳۲۰ واحد و ۲هزار و ۶۸۲ واحد و راه و شهرسازی نیز ۲ هزار و ۶۸۲  واحد در دستور کار است. /ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار