معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و۱۹۲ هزار و۵۴۷ نفر در۹ ماهه گذشته از استان اردبیل جابه‌جا شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 27 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، رضا شیرین زاده عصر امروز در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان نمین اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک میلیون و۱۷۳ هزار مسافر از استان جابه‌جا شده بودند٬ امسال افزایش ۲ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: در ۹ ماهه گذشته امسال ۶۰۲ هزار و ۴۴۹ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۹۵ هزار و ۹۳۱ مسافر با وسیله مینی‌بوس و ۴۹۴ هزار و۱۶۷ مسافر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان جابه‌جا شده‌اند که جابه‌جایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۷۱ هزار و۹۸۴ نفر مسافر بود٬ بیش از ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در مدت یاد شده ۶۹۰ هزار و ۵۵۵ مسافر از شهرستان اردبیل، ۵ هزار و ۹۶۸ مسافر از شهرستان نیر، ۹ هزار و ۶۲۹ مسافر از شهرستان نمین، ۲ هزار و۷۱۷ مسافر از شهرستان بیله سوار، بیش از ۹۲ هزار نفر از شهرستان پارس‌آباد، بیش از ۱۰۸ هزار نفر از شهرستان خلخال، ۵ هزار و۷۱۶ مسافر از شهرستان کوثر، ۶۶ هزار و۹۳۳ مسافر از شهرستان گرمی، ۱۹۰ هزار و۲۱۶ مسافر از شهرستان مشگین‌شهر، حدود ۳ هزار نفر از شهرستان سرعین، ۳هزار و ۲۷۴ نفر از شهرستان اصلاندوز و بیش از ۱۴ هزار نفر نیز از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابه‌جا شده‌اند.

شیرین زاده بیان کرد: جابه‌جایی مسافر در شهرستان نمین در سال جاری ۳۳ درصد افزایش یافته که در مجموع٬ ۹ هزار و ۶۲۹ مسافر از شهرستان نمین به مقاصد مختلف جابه‌جا شده بود که این رقم در ۹ ماهه سال قبل ۷ هزار و۲۴۰ نفر بود.

وی با اشاره به فعالیت ۷ پایانه مسافر بری در استان عنوان کرد: یک هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: ۶۲ شرکت مسافربری و ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند که مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار