دیدار تیم های پرسپولیس تهران و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 24 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و شمس آذر قزوین عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

در جریان این دیدار، شمس آذری‌ها از همان دقایق ابتدایی حریف پرآوازه خود را تحت فشار گذاشتند و در چند صحنه دروازه سرخپوشان پایتخت را تهدید کردند.

در ادامه پرسپولیسی‌ها نیز با تکیه بر توانایی‌های فردی مهاجمان و هافبک‌های خود، موقعیت‌های خطرناکی را علیه دروازه پورجعفری گلر شمس آذر ایجاد کردند که به ثمر نرسید.

در دقیقه ۴۵ بازی و روی یک ضربه کرنر، گولیسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس دروازه شمس آذر را باز کرد تا پایتخت نشینان با برتری یک بر صفر راهی رختکن شوند.

در این بین اعتراضات سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین به نحوه قضاوت داور، باعث شد با کارت زرد کوپال ناظمی قاضی این دیدار، وی از بازی اخراج شود.

با شروع نیمه دوم شمس آذر بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۶ به پنالتی رسید که با ضربه حسین گودرزی وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد.

علی نعمتی مدافع چپ پرسپولیس در دقیقه ۶۳ در پی خطای خطرناک خود روی بازیکن شمس آذر، کارت قرمز دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

در حالی که هواداران دو تیم بازی متعادلی را شاهد بودند، پرسپولیس در یک ضد حمله به پنالتی دست یافت تا گولیسیانی گل دوم خود را نیز در دقیقه ۸۱ به ثمر برساند.

شمس آذری‌ها پس از دریافت گل دوم، دوباره به بازی هجومی روی آوردند، اما علیرغم خلق چند موقعیت خطرناک، به گل تساوی نرسیدند.

گفتنی است با این نتیجه شمس آذر همچنان با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار