استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : تاریخ پر فراز و نشیب کشور به خوبی بیانگر این است که دانشگاه یکی از کانون‌های مهم اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 06 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در برنامه‌ی روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت :این استان به عنوان پایتخت خادمین اباعبدالله‌الحسین (ع) و نگین و قطب اربعین است و در طی این دو سال، همه‌ی تلاش را برای توسعه استان به‌کار گرفتیم.

وی افزود :نقش دانشگاه و دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی و دفاع مقدس و دوران بازسازی، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

بهرام نیا مطرح کرد : در دوران دفاع مقدس و بعد از انقلاب نزدیک به سه هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور برای دفاع از خاک کشور، علم و تحقیق را رها کردند و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند که برخی از دانشجویان نظیر شهید زین‌الدین دانشجوی پزشکی، شهید حسن باقری، شهید غلامعلی پیچک، شهید بقایی، شهید ابراهیم همت و شهید احمد متوسلیان از نمونه‌ی این دانشجویان ممتاز بودند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد :  اگر امروز کشور ما به عنوان یک مرجع علمی مهم در جهان تلقی می‌شود، بار سنگین آن بر روی دانشجو و دانشگاه است. رسالت دانشجویان عزیز، تولید علم، همراه با تعهد است که این تعهد موجب سازندگی و تعالی می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار