مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد نحوه تعویض و یا تعمیر مخزن تاکسی‌های گازسوز را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ 28 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی در خصوص تعویض و یا تعمیر مخازن فرسوده تاکسی‌های دوگانه سوز در سطح استان گفت: دو دسته از تاکسی‌ها شامل این گروه می‌شوند.
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اول خودرو‌هایی که مخزن آن‌ها فرسوده شده و تاریخ انقضاء آن‌ها گذشته دوم هم خودرو‌هایی که مخازن آن‌ها توسط معاینه فنی مردود اعلام شده مشمول این طرح قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه این دو دسته از صاحبان تاکسی‌های دوگانه سوز می‌توانند به تاکسیرانی مرکز استان مراجعه کنند ادامه داد: در مرحله بعد تاکسیرانی استان مشخصات کامل این دسته از تاکسی‌ها و صاحبان آن‌ها را به تاکسیرانی کشور ارسال می‌کند و در ادامه تاکسیرانی کشور کنترل‌های لازم را در این خصوص انجام می‌دهد.
خشایی اضافه کرد: در صورت صحت موضوع با ارسال پیامک متقاضی را در جریان امر قرار می‌دهد و بعد از اینکه متقاضی با پیامک مطلع شد در سامانه‌ای به آدرس www. gcr.niopdc.ir ثبت نام می‌کند و وقتی که مورد تایید قرار گرفت به نزدیک‌ترین شرکت و کارگاه محل سکونت که این کار را انجام می‌دهند مراجعه کرده و بدون هیچ گونه هزینه‌ای این کار برای آن‌ها انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار