سخنگوی دولت گفت: نتیجه مقاومت و در صحنه بودن جوانان فلسطینی قطعا به پایین کشیدن روسای اسرائیلی از مسندهای سیاسی و قدرت پوشالی آنان است‌.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 04 November 2023

به گزارش تابناک قزوین؛ علی بهادری جهرمی پیش از ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قزوین که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در میدان آزادی این شهر همراه بود؛ اظهار کرد: مراسم‌هایی همچون راهپیمایی ۱۳ آبان بهانه‌های روشن و موقعیت‌های مناسبی برای یادآوری حقیقت‌های تاریخی و زدودن غبار ظلمت از روی حقایقی است که هرگز این غبار‌ها اجازه از بین رفتن آن‌ها را پیدا نمی‌کند.

وی افزود: «۱۳ آبان» گرامیداشت سالروز حماسه نوجوانان و جوانان این ملت در پاسخ به تبعید امام شان است؛ هر چند ۱۵ سال گذشت تا توانستند انتقامشان را بگیرند، اما هرگز خاموش و ساکت نماندند.

سخنگوی دولت ادامه داد: ۱۵ سال پس از تاریخ تبعید امام راحل و یکسال پس از ۱۳ آبانی که فرزندان این ملت توسط ایادی رژیم منحوس شاهنشاهی به خاک و خون کشیده شدند؛ دانشجویان ایرانی انتقام این اقدامات را گرفتند و حقیقت لانه جاسوسی آمریکا را که تحت عنوان سفارتخانه مخفی شده بود، برملا کردند.

این مسوول با بیان اینکه چرا باید در جایی که نام سفارتخانه دارد امکانات جعل پلاک ماشین ایرانی و جعل شناسنامه و امکان استراق سمع و شنود از مکان‌های مهم و حساس کشور وجود داشته باشد؟ عنوان کرد: سال‌ها پیش در چنین روزی جمعی از جوانان دانشجوی ایرانی در یک اقدام خودجوش و انقلابی، کاری در تهران کردند که صدای آن در گوش تاریخ هنوز باقی مانده و یکی از نتایج آن این بود که باعث شد کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا نتوانست در مسند قدرت بماند.

بهادری جهرمی ادامه داد: حتما نسل این جوانان و نوجوانان در ایران اسلامی و در امتداد آن در گستره سرزمین‌های مقاومت و در لبنان و غزه و فلسطین اشغالی وجود دارد. همانطور که امروز شاهد اقدام خودجوش و انقلابی مردم غزه برای حفظ و به دست گرفتن حق تعیین سرنوشت آنان هستیم.

سخنگوی دولت بیان کرد: نتیجه مقاومت و در صحنه بودن جوانان فلسطینی قطعا به پایین کشیدن روسای اسرائیلی از مسند‌های سیاسی و قدرت پوشالی آنان است.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان دارای این پیام است که آمریکای جنایتکار هر اندازه هزینه کند نتیجه نخواهد گرفت چراکه جوانان و نوجوانان ایرانی بیدار بوده و از نسل شهید بابایی‌ها هستند.

این مسوول با تاکید بر اینکه استکبار جهانی مخالف بیداری، آگاهی و استقلال ملت‌ها است، گفت: همه مردم و نوجوانان و جوانان ایران حریف مستکبران جهان هستند. همانطور که دشمنی اسرائیل و آمریکا از ۲۸ مرداد سال ۳۲ تا به امروز از بین نرفته است؛ ملی گرایی، اسلام گرایی و ایران‌گرایی و دفاع از رشد و بالندگی ایران و همچنین ایستادگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هم تا به امروز ادامه داشته؛ اما با این تفاوت که در طول این سال‌ها هر روز آمریکا و اسرائیل و دشمنان این ملت ضعیف‌تر شده و در مقابل ایران و ایرانی قوی‌تر شده‌اند.

سخنگوی دولت اذعان کرد: اگر روزی تصور می‌شد هیمنه و قدرت نظامی اسرائیلی نابودشدنی نیست، اما جوانان غزه نشان دادند ادعا‌های آنان، ادعایی توخالی بیشتر نبوده است.

بهادری جهرمی عنوان کرد: مقاومت مردم فلسطین و غزه در برابر رژیم صهیونیستی نمایانگر آن است که هرگز از قدرت‌های پوشالی نمی‌ترسند و می‌دانند که حق ماندنی و باطل رفتنی است.

وی در پایان گفت: کسانی که از مقاومت‌های تاریخی تا به امروز درس نگرفته‌اند حتما این بار درس خواهند گرفت و شک نکنید پیروزی با مقاومت خواهد بود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار