رئیس قوه قضائیه خطاب به مسؤولان اداری و قضائی گفت: نسبت به رفتار و اخلاق‌مان با مردم در همه ادارات و حوزه‌ها رعایت کنیم چراکه حفظ کرامت مردم بسیار مهم است و خیلی وقت‌ها رفتار ما اثر بیشتری نسبت به حکم ما دارد.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 01 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای بعدازظهر امروز در شورای اداری استان با قدردانی از مهمان‌نوازی مردم و مدیران و نیرو‌های نظامی و انتظامی کرمان اظهار داشت: با این تعداد شهید، جانباز و آزاده‌ای که داریم، مسؤولیت سنگینی بر دوش همه ما مسؤولان هست و باید تمام تلاش خودمان را داشته باشیم و از حداکثر فرصت برای خدمت‌گذاری به مردم و نظام استفاده کنیم.

وی بیان داشت: گلایه‌مندی از ترک فعل‌ها، تبعیض‌ها، بی‌تدبیری‌ها، وجود فساد و کم‌کاری‌ها می‌شود، مگر غیر این است که الان مجموعه مسؤولان استان زیر این سقف جمع هستند، اگر این موارد انجام نشده، پس از چه کسی گلایه می‌کنیم، ما که مدیران امروز نیستیم و از سال‌های قبل بوده‌ایم.

محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: در مواردی گفته می‌شود، مدیران قبلی کوتاهی و یا ترک فعل کرده‌اند، بنابراین ما به نحوی عمل کنیم که بعدی‌ها این را به ما نگویند که ترک فعل کرده‌ایم و یا بگویند در دستگاه‌شان فساد بوده است.

وی از مسؤولان خواست تا به‌صورت شفاف با مردم صحبت کنند و اقدامات صورت گرفته را به آن‌ها بگویند.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: ما یک نظام هستیم و این نظام بر اساس قانون، یک ترتیباتی دارد و هر کدام از نهاد‌ها و مجموعه‌ها وظایفی را بر عهده دارند و نمی‌توان مسائل را به علت سخت بودن، کنار گذاشت و آن را به سران سه قوه ارجاع داد، زیرا فقط مسائل اضطراری، فوری و با اهمیت در جلسه سران سه قوه مطرح می‌شود.

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به اینکه استان کرمان دارای مدیران قوی، خلاق، بااستقامت در مسیر و تواناست، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از این استان است و این شهید به اندازه دنیا تحول ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: آوازه حاج قاسم امروز در تمام دنیاست و بسیاری از کسانی که او را ندیده‌اند، اما از او به بزرگی یاد می‌کنند؛ سردار سلیمانی فقط یک نظامی نبود بلکه یک آدم فرهنگی، نظامی، اقتصادی، مدیر و عارف بود.

محسنی‌اژه‌ای بیان داشت: اگر مسؤولان به قوه قضائیه کمک کنند به اقتصاد کشور، افزایش درآمد دولت و رضایت مردم کمک می‌شود.

وی یادآور شد: در برخی از بخش‌ها و یا در شهر‌های تازه‌تاسیس استان کرمان حتی حوزه قضائی نداریم و مردم به زحمت می‌افتند، بنابراین از همه می‌خواهیم برای تامین زیرساخت‌های قضائی در این مناطق تلاش کنند.

رئیس قوه قضائیه خطاب به مسؤولان اداری و قضائی گفت: نسبت به رفتار و اخلاق‌مان با مردم در همه ادارات و حوزه‌ها رعایت کنیم و حفظ کرامت مردم بسیار مهم است و خیلی وقت‌ها رفتار ما اثر بیشتری نسبت به حکم ما دارد.

محسنی‌اژه‌ای ابراز داشت: اگر نمی‌توانیم کار مردم را انجام دهیم، حداقل با آن‌ها رفتار خوبی داشته باشیم و امروز که مردم ما مشکلات معیشتی دارند برای رفع مشکلاتشان تلاش کنید؛ مردم ما از برخی ناهنجاری‌ها رنج می‌برند در حالی که با همین قوانین موجود می‌توان با ناهنجاری‌ها برخورد کرد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار