فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نزاع دسته جمعی در نیمه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 29 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار کیقباد مصطفایی گفت : در نیمه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل در کهگیلویه و بویراحمد نزاع دسته جمعی ۱۵ درصد و نزاع فردی نیز ۱۲ درصد کاهش داشته که این روند کاهشی در سال‌های اخیر مشهود است.
وی با اشاره به اینکه در گذشته در زمینه نزاع دسته جمعی شرایط نامساعدی داشتیم، عنوان کرد: با مشارکت و همکاری مردم و همچنین نقش آقرینی دستگاه‌های اجرایی متولی هم اکنون از لحاظ فراوانی در رتبه ۳۳ و نرخ رتبه ۲۹ کشور هستیم و باید این را مد نظر داشت که شرق تهران، غرب تهران و کیش هر کدام نیز به استان‌ها اضافه می‌شود.
مصطفایی با اشاره به اینکه هر ساله در زمینه نزاع دسته جمعی در استان کاهش داریم، ابراز کرد: امیدوارم در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ و همچنین سال آینده شاهد کاهش ملموس نزاع اعم از دسته جمعی و فردی در این استان باشیم.
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد کاهش نزاع در استان را حاصل زحمات شبانه روزی دستگاه‌های برنامه ریز و ناشی از ارتقای سطح فرهنگ دانست و افزود: مردمی کردن امنیت در ابعاد مختلف جزو برنامه‌های اولویت دار بوده و در این زمینه تاکنون نتایج خوبی محقق شده است.
مصطفایی بیان کرد: ضریب بالای امنیت استان مرهون هوشمندانه عمل کردن و نتیحه مدیریت شورای تامین و همکاری، تعامل و همراهی مجموعه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار