رئیس آموزش و پرورش ملارد از افتتاح ۲ مدرسه خیرساز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷ 07 March 2015
محمد قادری تفرشی در گفت وگو با تسنیم در ملارد، با اشاره به نقش موثر و سازنده برنامه محوری در عرصه آموزشی و تربیتی اظهار داشت: به منظور هر چه بهتر انجام شدن و تسهیل اجرای برنامه‌های حوزه آموزش و پرورش، شهرستان ملارد تنظیم و تدوین نقشه راه در این باره را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: پیرو این نقشه راه، سطح کمی و کیفی برنامه های مورد نظر با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود در مدارس و واحدهای آموزشی این شهرستان پیگیری می شود.

رئیس آموزش و پرورش ملارد عنوان کرد: در راستای هر چه بهتر انجام شدن این موضوع و برای تحقق و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در این طرح میزان اعتبارات مورد نیاز نیز برآورد می شود.

وی افزود: برنامه های استراتژیک توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سطح 20 منطقه آموزشی و پرورشی تدوین شده است.

قادری تفرشی عنوان کرد: اما به واسطه تفاوت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تنوع بافت جمعیتی و زیر ساختهای موجود در هر منطقه و موقعیت جغرافیایی پیرامون شهرستان ها و مناطق تعریف شده و نیاز سنجی ها و نحوه عملیاتی کردن سیاست های پیش بینی شده از سوی مدیریت شهرستانهای استان تهران دنبال می شود.

وی گفت: با توجه به مختصات منطقه ای شاخص ها، ظرفیت ها و استعداد های موجود تدابیر و تمهیدات متناسب با آن تدوین و طراحی می شود.

رئیس آموزش و پرورش ملارد درباره سطح میزان مشارکت خیران مدرسه ساز در سطح شهرستان ملارد افزود: جذب مشارکت های مردی در احداث و بهره برداری از مدارس خیر ساز امری حائز اهمیت است که تاثیر سازنده آن در ارتقاء و تسریع برنامه های آمزشی و رشد کمی، کیفی، علمی و پژوهشی جمعیت دانش آموزشی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: افتتاح مدرسه خیر ساز بخش صفادشت تحت عنوان خلیفه و مدرسه خیر ساز فرهنگیان در روستای حاجی آباد از نمونه طرح های خیر ساز است که در زمستان سال جاری به بهره برداری رسید.

قادری تفرشی خاطرنشان کرد: امیدواریم روند ساخت بهره برداری از پروژه های این چنینی در آینده نزدیک با دوام و قوام هرچه بیشتری استمرار یابد.


 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار