پدر شهید سردار سید حمیدرضا هاشمی فرمانده شهید سپاه سلمان گفت: آنهایی که حمیدرضا را به شهادت رساندند به قول آقا نه شیعه بودند و نه سنی، بلکه یک مزدور وطن‌فروش بود و من دست تک‌تک برادران اهل سنت را می‌بوسم که امروز در این مراسم هستند.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 02 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، سید علی هاشمی صبح امروز شنبه ۱۰ مهرماه در اجلاسیه اولین سالگرد شهادت شهید سردار سید حمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان در محل حسینیه ثارالله اظهار کرد: تاکید می‌کنم، من و شهیدم طبق فرمان حضرت آقا و اعتقاد شخصی خودمان هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداشته، نداریم و نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: آن‌هایی که حمیدرضا را به شهادت رساندند به قول آقا نه شیعه بودند و نه سنی، بلکه مزدور و وطن‌فروش بودند و حساب برادران اهل سنت از این افراد جداست و من دست تک‌تک برادران اهل سنت را می‌بوسم که امروز در این مراسم هستند.

هاشمی ادامه داد: یکی از خبرنگاران از من پرسید آیا احتمال می‌دادید، پسرتان شهید شود که گفتم: یقین داشتم حمیدرضا شهید می‌شود، اما زمانش را نمی‌دانستم و این اواخر به‌یقین رسیده بودم به همین زودی‌ها شهید می‌شود، اما هیچ پدری نمی‌تواند این را به زبان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه برای شهادت پسرم همیشه خداوند را شکر می‌کنم، ابراز داشت: فکر می‌کنم دو رکعت نمازی که از من در محضر خدا مورد قبول واقع شده همان نمازی‌ست بعد از اینکه فهمیدم حمیدرضا شهید شده است را خواندم.

پدر شهید هاشمی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که پسرم به آرزویش رسید، هر پدر و مادری آرزوی‌شان این است که فرزندشان به آرزوی خوبش برسد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار