سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی ۴ واحد صنفی نانوایی و میوه فروشی متخلف در شهر قزوین شناسایی و برای آنها پرونده تخلف ثبت و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ 01 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، جمشید خدایاری اظهار کرد: طی بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی ۴ واحد صنفی نانوایی و میوه فروشی متخلف در شهر قزوین شناسایی شدند.

وی افزود: این واحد‌ها بعلت عدم درج قیمت و واحد صنفی نانوایی به دلیل کم فروشی و عدم رعایت موارد بهداشتی متخلف شناخته شد و برای آن‌ها پرونده تخلف ثبت و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: همچنین بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان طی هفته گذشته حضوری فعال در غرفه‌های محصولات کشاورزی نمایشگاه بین المللی قزوین داشته و بر روند عرضه و توزیع نظارت کردند.

این مسوول اضافه کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان به صورت منظم واحد‌های صنفی سطح شهر را بازدید و رصد می‌کنند و بر روند توزیع و قیمت کالا‌های کشاورزی نظارت جدی دارند.

خدایاری خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار