فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف ۷۸ کیلوگرم روانگردان شیشه از ۲ قاچاقچی موادمخدر در شهرستان بهارستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 12 September 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: به دنبال دریافت اطلاعاتی از منابع خبری و اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهارستان از فعالیت 2 قاچاقچی موادمخدر در این محدوده با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند در ادامه نیز ماموران پس از حصول اطمینان از صحت گزارش دریافتی اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و مجوزهای لازم برای انجام عملیات را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این ماموریت ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ نیز مشارکت داشتند، گفت: ماموران پلیس در قالب دو تیم عملیاتی به محل استقرار این دو سوداگر مرگ رفته و در عملیاتی انتظامی این دو نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند؛ همچنین محل مذکور نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۷۸ کیلوگرم مخدر صنعتی نوع شیشه، ۴۰۰ گرم تریاک به همراه دو عدد وافور و غیره را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه مخدر شیشه به طرز بسیار ماهرانه‌ای در منزل متهمان جاساز شده بود، گفت: در این راستا ماموران یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس متعلق به دو سوداگر مرگ را نیز توقیف کردند.

عزیزی با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده و شناسایی دیگر افراد مرتبط همچنان ادامه دارد، گفت: مخدر شیشه از نوع بدترین موادمخدر محسوب می‌شود که آثار سوء بسیاری بر مغز و روان انسان گذاشته و مصرف حتی یک بار آن می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری بر روی افراد داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار