مرد ساختمان سازی که به اتهام قتل شبه عمد به حبس محکوم شده بود با مجازات جایگزین از زندان رها شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 06 September 2023

 به گزارش «تانناک» به نقل از فرارو، اوایل فروردین امسال مرگ یک کارگر ساختمانی به ماموران پلیس در لواسان گزارش و پس از آن تحقیقات در مورد این مرگ آغاز شد.

متوفی کارگر ایرانی بود که حین کار دچار سانحه شده و بر اثر آن جان خود را از دست داده بود. به همین دلیل پرونده‌ای در دادسرای لواسان تشکیل شد و مالک پاساژ که مردی ۴۰ ساله بود به عنوان متهم در دادسرا حضور یافت. پس از تحقیقات اولیه کارشناسان سوانح ناشی از کار در محل حادثه حضور یافتند و در نهایت پرونده با قرار مجرمیت مرد ساختمان ساز در شعبه ۱۰۲ دادگاه لواسان مورد بررسی قرار گرفت و متهم به پرداخت دیه و مجازات حبس به خاطر قتل شبه عمد محکوم شد.

در ادامه با درخواست متهم برای اجرای مجازات جایگزین به جای مجازات حبس پرونده بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به ابراز ندامت و پشیمانی متهم و نداشتن سابقه قاضی حسین‌پور به جای مجازات حبس قتل شبه عمد که از یک تا سه سال کیفر در زندان است مرد ۴۰ ساله را به خرید برای تازه عروس و داماد‌ها محکوم کرد.

با توجه به اینکه پاساژ محل حادثه در حال حاضر تمام شده و به بهره برداری رسیده است و فروشگاه‌های مختلفی از برند‌های معروف در آن، مغازه دارند، براساس حکم صادره ۸ نفر از فرزندان محکومان مالی و غیر عمد که در سال جاری ازدواج می‌کنند و والدینشان در زندان تهران بزرگ در حال تحمل کیفر هستند می‌توانند با مراجعه به هر کدام از این مغازه‌ها ساعت مراسم ازدواج خود را بخرند یا لوازم بهداشتی آرایشی مورد نیاز مراسم ازدواج را بدون پرداخت پول از این پاساژ تامین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار