رئیس کل دادگستری استان ایلام؛
رئیس کل دادگستری استان ایلام بیان داشت : در صورت قانون شکنی از سوی هر فرد حقیقی یا حقوقی و یا کوتاهی در انجام وظایف قانونی از سوی هر ارگانی، قصور از دستگاه قضاست بنابراین دستگاه قضا نباید نسبت به وقوع جرایم و قانون شکنی در هر مرحله ای بی‌تفاوت باشد.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 15 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ عمران علی محمدی افزود : سازمان بازرسی و دادستان موظفند با حضور در صحنه، بر همه ارگان‌ها و ادارات که وظایفی در این خصوص دارند نظارت کرده و در صورت عدم انجام وظیفه، آن ها را تحت تعقیب قرار دهند.

وی گفت : تمامی مجموعه‌ ها باید اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و رفتار زیر مجموعه‌ ها باید رصد شده و هیچ عذری در مقابل کار غیر قانونی یا سکوت در مقابل آن پذیرفته نیست.

علی محمدی ادامه داد : قضات باید در انجام وظایف و امور محول شده استقامت داشته و احساس خستگی نکنند چرا که علاوه بر تعهد خدمتی به لحاظ اعتقادی هم متعهد به خدمت هستند.

وی بیان داشت : نباید احکامی در دستگاه قضا صادر شود که باعث وهن دستگاه قضا شود و جرایمی مانند سرقت و آدم ربایی و کلاهبرداری که بیشتر مردم را آزار می‌دهند باید مورد توجه دستگاه قضا بوده، دادیارها و بازپرس‌ها روی آن حساس باشند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار