طي مراسمي با حضور رئيس پليس راه آهن سردار «رحمت الهي»، سرگرد «محمدرضا طالبي» بعنوان رئيس پليس راه آهن هرمزگان معرفي شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 14 October 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از پايگاه خبري پليس، مراسم تکريم و معارفه رئيس پليس راه آهن هرمزگان با حضور سردار "امير رحمت الهي" فرمانده پليس راه آهن کشور، مدير کل راه آهن هرمزگان و ديگر مسئولان انتظامي استان در سالن اجتماعات اداره کل راه آهن هرمزگان برگزار شد.
 
در ابتداي مراسم، مهندس «پور فخري» مدير کل راه آهن هرمزگان از زحمات پليس راه آهن استان به جهت برقراري امنيت پايدار در سطح حوزه ريلي تشکر و قدراني کرد.
 
در ادامه، سردار رحمت الهي اظهار کرد: حمل و نقل ريلي يکي از مولفه هاي مهم توسعه و امنيت در کشور محسوب مي شود و راه آهن جمهوري اسلامي ايران به عنوان پل ارتباطي با ساير کشورها از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود، قانون گرايي و پرهيز از اقدامات سليقه اي، کارآمدي پليس، ارتقاء کيفيت کاري پليس، رضايت مندي مردم و جامعه، استفاده از تمام ظرفيت هاي جامعه در برخورد با جرائم را از مهمترين مولفه هاي کارکنان بر شمرد.
 
فرمانده پليس راه آهن کشور همچنين کاهش ۵/۲۳ درصدي جرائم سرقت در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ را به عنوان اقدام شاخص و افتخار بزرگ براي پليس راه آهن کشور دانست و افزود: در شش ماهه سال جاري شاهد کاهش ۳۶ درصدي سرقت بوده ايم که مهمترين علت آن سرلوحه قرار دادن تعامل و مشارکت و همکاري تمامي کارکنان پليس راه آهن با کليه دستگاها در خصوص برخورد با جرائم و پيشگيري از آن بوده است.

گفتني است، در پايان اين مراسم سردار رحمت الهي با اهداء لوح از زحمات سرگرد «زارعي» در دوران تصدي رياست پليس راه آهن هرمزگان قدرداني و با اعطاء حکمي سرگرد «محمدرضا طالبي» را به عنوان رئيس پليس راه آهن هرمزگان معرفي کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار