استاندار تهران با اشاره به تعطیلی این استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ای که گذشت به دلیل گرمای هوا اعلام کرد: روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل نیست.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 04 August 2023

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری روز جمعه در سفر یکروزه به روستاهای محور دلیچایی دماوند به خبرنگاران گفت: تهران شنبه و یک شنبه تعطیل نیست.

وی افزود: در رابطه با تعطیلی تهران به دلیل گرمای هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ما برنامه‌ای نداشتیم اما مسؤولان وزارت بهداشت و درمان در این خصوص تصمیم گرفتند.

فخاری خاطرنشان کرد: طبیعتا وجود گرمای بیش از حد و وضعیت بهداشتی و درمانی، ایجاب می‌کند که بر اساس استانداردهای بین‌المللی تصمیمات درست گرفته شود.

نصب علمک گاز در محور دلیچایی به صورت انقلابی در دستور کار قرار گیرد

استاندار تهران در بازدید از روستای هویر هم گفت: روستای هویر قدمت چند صد ساله دارد و در منتهی‌الیه منطقه قرار دارد.

وی افزود: با توجه به موقعیت آب و هوایی روستاهای کوهپایه، پیش از آغاز بارندگی‌ها باید مشکلات اهالی برطرف شود.

به گفته فخاری، اهالی محور دلیچایی با مشکل انشعاب گاز مواجه هستند و نصب علمکها باید در اولین فرصت و به صورت انقلابی در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نابسامان راه دسترسی به ۶ روستای محور، راهداری زیرسازی و ساماندهی وضعیت راه را از روستای هویر آغاز و تا روستاهای پایین دست ادامه دهد.

استاندار تهران این را هم گفت: ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله اقداماتی است که می‌تواند به صنعت گردشگری در این روستا کمک کند.

حل مشکلات در دولت مردمی و انقلابی از مطالبات مردم است

رضا طاهرخانی، فرماندار دماوند هم در بازدید از روستاهای محور دلیچایی گفت: اهالی روستاهای محور دلیچایی خواسته‌های به حقی دارند ‌که از استاندار تهران درخواست رسیدگی به آن‌ها را داریم.

وی ادامه داد: از جمله مطالبات مطروحه، راه دسترسی به ۶ روستای محور است که امیدواریم با دستور استاندار تهران مورد پیگیری قرار گیرد.

به گفته طاهرخانی، از دیگر موضوعات، گازرسانی تا درب منازل روستایی در ۶ روستای دلیچای است که امیدواریم در کوتاهترین زمان اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: روستاییان امیدوارند تا با حضور مدیران مردمی و انقلابی، شاهد حل مشکلات در حداقل زمان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار