فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۵۲ نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۲۰ قبضه سلاح سرد و ۲ قبضه اسلحه گرم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 22 July 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از پلیس اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز شنبه در این باره گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران موفق به دستگیری ۱۵۲ نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۲۰ تیغه انواع سلاح سرد، یک عدد کلت کمری، دو عدد خشاب، ۱۰ عدد تیر جنگی، یک عدد اسلحه شکاری شده و ۱۲ نفر خرده فروش، ۸ نفر سارق نیز در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، یادآور شد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار