اسلامشهر- وزیر کشور در حالی که توسط رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا همراهی می شد، از اردوی جهادی در اسلامشهر بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 21 July 2023

به گزارش تابناک تهران، احمد وحیدی وزیر کشور و محسن رضایی رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا پیش از ظهر جمعه از اردوی جهادی، خدماتی، درمانی در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر بازدید کردند.

در این اردوی جهادی خدماتی که در راستای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور به همت گروه‌های جهادی برگزار شده، خدمات پزشکی از قبیل دندان پزشکی، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، اطفال، زنان و زایمان، داخلی، غربالگری سرطان، ارتوپدی، قلب، روانپزشک و روانشناس، اورولوژی، گفتار درمانی، فیزلوژی، اعصاب و روان، توان‌یابی پزشک عمومی توسط متخصصان و کادر پزشکی به افراد نیازمند ارائه شد.

همچنین در این اردوی جهادی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی مختلف اسلامشهر با ایجاد غرفه‌هایی خدمت اداری مورد نیاز شهروندان در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای، ثبت احوال، بهداشت و درمان، بهزیستی، هلال احمر، ورزش و جوانان را به شهروندان ارائه می‌کنند.

در بازدید وزیر کشور از این اردوی جهادی به اتفاق سایر مسؤولان کشوری، جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، شریفیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اسلامشهر و جمعی از مسؤولان شهرستان اسلامشهر حضور داشتند و از نزدیک بخش‌های مختلف این اردوی جهادی را که در محل درمانگاه امان سجاد واوان و مرکز دانشگاه فرهنگیان عترت برگزار شد، بازدید کرده و در روند خدمات‌رسانی به مردم قرار گرفتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار