فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس استان البرز و اداره اطلاعات غرب استان تهران و دستگیری ۳ قاچاقچی موادمخدر و کشف ۶۹۹ کیلوگرم مرفین درفردیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 19 July 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات غرب استان تهران مشخص شد افرادی در امر تهیه و توزیع محموله های سنگین مواد مخدر فعالیت دارند و اخیرا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد حوزه شهریار و شهرستان فردیس کردند که با توجه به اهمیت موضوع، بررسی آن به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با تعقیب و مراقبت شبانه روزی پلیس و شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در شهرستان فردیس، با همکاری پلیس استان البرز، ساعت 10 و 30 دقیقه شب گذشته، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و شهرستان فردیس با توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا موفق به دستگیری 2 قاچاقچی موادمخدر شده و با ورود به منزل متهم ردیف سوم در فردیس، او را نیز دستگیر کردند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده در شهرستان فردیس استان البرز، 699 کیلو و 950 گرم مرفین، 51 کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه خودروی سواری کیا مدل اپتیما نیز توقیف شد.

سردار عزیزی بیان داشت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار