فرمانده انتظامی قم از کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در این استان و دستگیری پنج نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ 17 July 2023

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا میرحیدری در گفت و گویی اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک شده که بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد طی مسیر کرده که در نهایت با تیراندازی ماموران هر ۲ خودرو متوقف شد.

وی افزود: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از یکی از خودروها، ۴۰۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد و در نهایت پنج نفر به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

کشف بیش از ۹ تن کود شیمیایی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف ۹ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۹۱۰ میلیون ریال در قم خبر داد.

سرهنگ امیر مختاری اظهار داشت: در اجرای دستورات سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر مقابله و کشف کالای قاچاق، ماموران یگان امداد این فرماندهی از فعالیت غیرقانونی یک کارگاه تولید چسب نئوپان در شهرک صنعتی خورآباد مطلع شدند.

وی ادامه داد: گشت های مشترک یگان امداد، مدیریت بازرسی، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی استان به محل اعزام شدند و در بازدید و بازرسی از کارگاه موصوف مقدار ۱۸۲ گونی ۵۰ کیلویی به وزن ۹ تن و ۱۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

کشف و توقیف ۱۰ دستگاه ماینر غیر مجاز

فرمانده انتظامی شهرستان قم همچنین از کشف و توقیف ۱۰ دستگاه ماینر غیر مجاز در قم خبر داد.

مختاری ادامه داد: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و جمع آوری دستگاه های ارز رمز دیجیتال غیر مجاز در سطح استان با اقدام های پلیسی صورت گرفته توسط ماموران کلانتری ۱۵ بلوارامین قم، تعداد ۱۰ دستگاه ماینر فعال از یک واحد مسکونی کشف و جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: یک نفر متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار