فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر، ۵۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 15 July 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ نجم الدین مرادی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی در پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکدشت، فردی که با یک دستگاه خودروی کامیونت قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از شهرستان های همجوار به پاکدشت را داشت شناسایی شد که با تشکیل ۲ اکیپ از عوامل این پلیس بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: پس از پشتیبانی و تقویت اکیپ‌های اعزامی و با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی، با تلاش ماموران خودروی مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت لازم و هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه توقیف شد.
مرادی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی و با اقدام هوشمندانه ماموران، ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و یک نفردستگیر شد.
این مسئول در پایان با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد، اظهار داشت: پلیس همچون گذشته به تلاش روزافزون خود با هدف هرچه بیشتر محدود کردن عرصه برای فعالیت سوداگران مرگ ادامه و از همکاری مردم در این خصوص که به سود خود مردم است استقبال خواهد کرد.
سارق قاپ زن در پاکدشت دستگیر شد
مرادی همچنین از دستگیری قاپ زن حرفه ای در شهر پاکدشت توسط ماموران کلانتری ۱۱ خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: پس از وقوع چند سرقت قاپ زنی از شهروندان پاکدشتی، تیمی از ماموران کلانتری۱۱ رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی اظهارداشت: ماموران تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی عامل سرقت آغاز کرده و موفق شدند تا با انجام اقدامات اطلاعاتی، فردی که با یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت می کرد را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
مرادی تصریح کرد: متهم دستگیر شده درتحقیقات انجام شده به ۴ فقره قاپ زنی در سطح شهر به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت اعتراف کرد.
این مسئول از مردمی که طی روزها و هفته های اخیر مورد سرقت قرار گرفته اند خواست برای طرح شکایت و شناسایی سارق به کلانتری ۱۱مرکزی مراجعه کنند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار