رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از تشکیل کمیته مشترک اجرایی بین اداره حفاظت محیط زیست، شهرداری، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ 07 March 2015
محمد حسین بازگیر، معاون مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تشکیل کمیته اجرایی بین اداره حفاظت محیط زیست، شهرداری، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش تهران اظهار داشت: در این کمیته مقرر شده است فعالیت‌های مشترکی را تا پایان سال حتی در تابستان تعریف کنیم و اجرا نماییم.

وی ادامه داد: در این کمیته مشترک اجرایی می‌خواهیم توان‌ها و امکانات کوچکتر و محدودترمان را کنار هم بگذاریم و کارهای بزرگتر انجام دهیم. البته در این مسیر از کمک‌های دستگاه‌ها، ادارات و تشکل‌های مردمی نیز استفاده خواهیم کرد.

بازگیر با اشاره به تفاهم‌نامه‌هایی که تا کنون بین اداره حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان و همچنین شهرداری به امضا رسیده است، بیان داشت: در این جلسه مطرح شد تا در یک مدیریت مشارکتی در سطح شهر بتوانیم فعالیت‌های تاثیرگذار را در حوزه آموزشی و فرهنگ‌سازی برای حفظ محیط زیست انجام دهیم که فعالیت‌های ورزشی، محیط زیستی، شهروندی مانند پاکسازی مناطق طبیعی، کاشت نهال و درخت، آموزش فرهنگ ترافیک و استفاده از امکانات شهری، حفظ و نگهداری مبلمان شهری، توجه به حیات وحش و مهربانی با پرندگان و جانوران از جمله برنامه‌ها در این کمیته خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار