استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: متاسفانه در سطح استان تنگ نظری هایی وجود دارد که باید برداشته شود و این نگاه، نگاه خوبی برای توسعه استان نیست.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 25 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا روز یکشنبه در جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری ایلام اظهار کرد: کمیسیون های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که باید در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی استان تشکیل شود باید به موقع و به هنگام باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سطح استان تنگ نظری هایی وجود دارد که باید برداشته شود و این نگاه، نگاه خوبی برای توسعه استان نیست.

وی اضافه کرد: اگر اداره ای، مدیریتی، نهادی یا سازمانی در برگزاری کمیسیون های مربوط به رفع موانع تولید ‌و ستاد تسهیل، کوتاهی کند و این کوتاهی تعمدی باشد و ارباب رجوعی در این زمینه متضرر شود، مسوولیت این کوتاهی با مدیر دستگاه اجرایی است و برابر قانون با آن برخورد می‌شود.

بهرام نیا عنوان کرد: صدور مجوزها برای فعال کردن فضای کسب و کار بر اساس تاکیدات و مصوبات دولت، باید آنی باشد و پنجره واحد برای صدور مجوزها برای از بین بردن امضاهای طلایی است.

استاندار ایلام تصریح کرد: قصور در صدور مجوزها به‌ هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و این موضوع فصل الخطاب به همه مدیران است که از این به بعد هیچ مدیری توجیهی برای عدم صدور مجوز به وقت لازم و معین نداشته باشد.

بهرام نیا بیان کرد: به منظور تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار در استان، شعبه ویژه جرایم و تخلفات حوزه کسب و کار در دادگستری استان ایلام دایر شده است.

در این نشست هفت طرح تولیدی در حوزه های مختلف صنعتی و اقتصادی با حضور مدیران بانک های عامل، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار