فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه دهلران گفت : پروژه ان جی ال ۳۱۰۰ در آینده نزدیک بهره‌برداری می شود، ولی به لحاظ ریالی و ارزی پتروشیمی دهلران نیازمند تامین اعتبار است که باید منتخب مردم پیگیری کند.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 16 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی در خصوص پروژه‌های عمرانی این شهرستان به پروژه سد میمه و آبیاری شش هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی و از تزریق ۱۹ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اشاره و به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تأمین اعتبار شبکه پایین دست سد میمه از دیگر موضوعات است، ضمن اینکه سامانه گرمسیری و تکمیل آن نقش مهمی در توسعه کشاورزی و اشتغال و تولید در منطقه دارد.

وی  به حضور پیمانکاران در پروژه‌های راه‌سازی از سمت دهلران به اندیمشک و مهران اشاره و بر لزوم پیگیری برای تزریق اعتبار به این پروژه‌ها تأکید کرد.

صادقی ادامه داد : پروژه ان جی ال ۳۱۰۰ در آینده نزدیک بهره‌برداری می شود، ولی به لحاظ ریالی و ارزی پتروشیمی دهلران نیازمند تامین اعتبار است که باید منتخب مردم پیگیری کند.

وی  راه‌اندازی مرز چیلات را از مطالبات جدی مردم دانست که زیر ساخت‌های آن هم تقریبا تکمیل شده و نیازمند رایزنی و پیگیری برای گشایش است.

فرماندار ویژه دهلران  به پروژه آبرسانی به روستاها توسط سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طبق تفاهم‌نامه با آبفا اشاره و برضرورت تکمیل طرح در روستاها تأکید کرد و ادامه داد  : در فاز دوم باید این پروژه تکمیل شود که این هم نقش موثری در آبرسانی به روستاها و رفع تنش کم آبی دارد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار