فرماندار اسلامشهر جدی گرفته تر شدن و رسیدگی به بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده این شهرستان را خواستار شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 21 June 2023

به گزارش تابناک تهران، حسین حبیبی روز چهارشنبه در حاشیه چهارمین نشست مجمع روسای کمیسیون های معماری و شهرسازی استان تهران که در اسلامشهر در حال برگزاری است، به خبرنگاران گفت: شهرداری ها مبنای رشد و توسعه شهرستان ها هستند و کارهایی که شهرداری اسلامشهر انجام داده بر این اساس است.

این مسئول افزود: توجه به بافت فرسوده و ناکارآمد باید بیش از پیش مورد توجه شهرداری ها قرار گیرد و در شهرستان ما هم محور خیلی از کارهای شهرستان، شهرداری اسلامشهر است.

وی ادامه داد: بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده در اسلامشهر ضروری و در این راستا اقداماتی با محوریت شهرداری در حال انجام است تا ضعف ها و کم کاری های دهه های اخیر جبران شود.

حبیبی مجموعه عملکرد شهرداری اسلامشهر در زمینه نوسازی بافت فرسوده و بازآفرینی شهری را مثبت عنوان کرد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به پروژه متروی شهر اسلامشهر و کمربند شمالی این شهر که یکی انجام و دیگری در مراحل پایانی است، خاطرنشان کرد: با پایان طرح های عمرانی شهری به ترتیب اقدامات میدانی تری از شهرداری اسلامشهر خواهیم دید.

چهارمین نشست مجمع روسای کمیسیون های معماری و شهرسازی استان تهران با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهرها، مسئولان استانی و شهرستانی در محل شهرداری اسلامشهر در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار