رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:
فیروزکوه- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان های پایتخت از برخی استان های کشور بیشتر است گفت: اعتبارات فعلی پاسخگوی مشکلات و زیر ساختها نیست.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 18 June 2023

به گزارش تابناک تهران، علاءالدین ازوجی صبح یکشنبه در نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی فیروزکوه در سال جاری که با حضور محمد حیدری منش، فرماندار، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شریف دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، و حشمت الله سلیمانی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد، ضمن بررسی وضعیت اعتبارات این شهرستان در سال جاری و اقدامات عمرانی سال گذشته اظهار داشت: جمعیت شهرستان‌های استان تهران از برخی استان‌های کشور بیشتر است و اعتبارات موجود کفایت مشکلات و زیر ساخت‌ها را نمی‌کند.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه اعتبارات سالیانه استان تهران گفت: با این وجود برای ایجاد و تکمیل پروژه‌های بزرگ باید به اعتبارات ملی تکیه کرد.

ازوجی تاکید کرد: اعتبارات شهرستانی که از طریق دستگاه‌های استانی ابلاغ می‌شود، باید اولویت دار و بر اساس نیاز مردم هزینه شود که ثمرات آن قابل مشاهده باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از مسئولان شهرستان فیروزکوه خواست چند پروژه کلیدی که پیشران توسعه منطقه شود را معرفی تا از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری تخصیص یابد.

وی افزود: فیروزکوه، زمینه جمعیت زیادی دارد و از اکنون باید برای زیر ساخت آن در سال‌های آینده برنامه ریزی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار