استاندار تهران:
استاندار تهران به لزوم تمرکز بر مهارت‌افزایی، ایجاد هویت ملی، دینی، انقلابی و مسئولیت‌پذیری جوانان تاکید کرد و سرمایه گذاری در این موارد را اثربخش دانست.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱ 18 June 2023

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: تسهیلات مربوط به امور جوانان در استان تهران هرچند به نسبت استان های دیگر در رتبه اول قرار دارد، اما به لحاظ جمعیتی قابل قبول نیست و باید تلاش مضاعف صورت گیرد تا موانع را از سر راه برداریم.

وی ادامه داد: اردوی راهیان پیشرفت باید با توجه به شرایط سنی و دانش جامعه هدف صورت گیرد تا اثرگذاری آن بیشتر شود.

استاندار تهران تصریح کرد: اوقات فراغت نقطه عطف متولیان پرورشی با دانش آموزان است و باید در این زمینه و در برنامه‌های مربوط به جوان و حوزه دانش‌آموزی بخش‌های پرورشی موضوع قالب باشد.

فخاری سپس گفت: با توجه به فعالیت دشمن در حوزه فرهنگی باید کار فرهنگی صورت گیرد، تنوع و تکثر موضوعات کمک می‌کند تا در این رقابت موفق باشیم.

وی افزود: تمرکز بر مهارت آموزی برای اشتغال، ایجاد هویت دینی، ملی و انقلابی و مسئولیت پذیری اجتماعی و جایگاه جوانان در آن، نیازمند توجه است و سرمایه گذاری در این موارد اثربخش خواهد بود.

استاندار تهران با اشاره به لزوم آینده پژوهی در حوزه ساماندهی امور جوانان تاکید کرد: با تحلیل وضعیت و شناسایی اشکالات موجود، نقطه اطمینان بخشی از آینده ارائه شود و در این مسیر دستگاه های متولی از ظرفیت ان‌جی‌اوها و سازمان های مردم نهاد استفاده کنند.

در پایان توسط استاندار از گروههای فعال در حوزه تسهیل گری ازدواج جوانان تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار