فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: هزار و ۱۰۰ مترمربع زمین به ارزش ۹۹ میلیارد ریال در روستای فیروز بهرام در شهرستان اسلامشهر از دست افراد سودجو آزادسازی و رفع تصرف شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 16 June 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و ۱۰۰ مترمربع زمین به ارزش ۹۹ میلیارد ریال در روستای فیروز بهرام در شهرستان اسلامشهر از دست افراد سودجو آزادسازی و رفع تصرف شد.

وی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تصرف و دیوارکشی و ساخت یک باب واحد تجاری در قطعه زمینی با مساحت ۳۰۰ مترمربع با ارزش ۲۷ میلیارد ریال متعلق به دهیاری روستای فیروز بهرام کرده‌اند، با پیگیری‌های به عمل آمده و هماهنگی قضائی، مشخص شد هیچگونه مدارکی دال بر مالکیت بر ملک اعلامی ارائه نداده‌اند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ببان کرد: بنابر استعلام بعمل آمده از مبادی رسمی و برابر کارشناسی کارشناسان دادگستری، زمین اعلامی عام المنفعه و قبلا جزء خیابان بوده که در این راستا پرونده‌ای تشکیل و به همراه ۲متهم به دادسرا معرفی و بنابر حکم قضایی از زمین اعلامی رفع تصرف انجام شد.

سردار عزیزی ادامه داد: درپی کسب خبر دیگری مبنی بر اینکه افراد سوداگر با تصرف زمین ۸۰۰ متر مربعی به ارزش ۷۲ میلیارد ریال متعلق به دهیاری روستای فیروز بهرام اقدام به دیوارکشی و ساخت‌وساز کرده‌اند، با پیگیری‌های به عمل آمده و انجام تحقیقات پلیسی و هماهنگی قضائی، متهم احضار و در تحقیقات، هیچگونه مدارکی دال بر مالکیت بر ملک اعلامی را ارائه نکرد.

وی ادامه داد: در استعلام از مبادی رسمی و برابر کارشناسی کارشناسان دادگستری، مشخص شد زمین اعلامی عام المنفعه و قبلا جزء خیابان بوده است که در این راستا پرونده تشکیل و به همراه متهم به دادسرا اعزام و با اخذ حکم قضایی از زمین مذکور رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با قدردانی از همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم با نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تصرف اراضی ملی و شهری توسط افراد سودجو و فرصت طلب، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار