عملیات اجرایی احداث ساختمان ستاد مرکزی فرماندهی اورژانس جنوب استان تهران با حضور رئیس اورژانس کشور در شهرستان ری آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 14 May 2023

این بنا در هفت طبقه و زیربنای ۳۵۰ متر مربع و ۷۵۰ متر سوله انبار ساخته می شود و محدوده عملیاتی این مرکز جنوب استان تهران است که برابر اعلام اورژانس کشور در بازه زمانی ۲ ساله ساخته و آماده افتتاح خواهد شد.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این آئین گفت: نیازمند تقویت و توجه به زیرساخت های امدادرسانی در این شهرستان در همه وجوه و با استقرار تمامی دستگاه های امداد رسان هستیم.

وی ادامه داد: شهرستان ری یکی از مناطق شاهراهی کشور به شمار می رود و فقط وجود اتوبان غدیر به تنهایی موید اهمیت این منطقه برای تردد خودروهای سبک و سنگین و تسهیل عبور و مرور است.

این مسئول اضافه کرد: در ستاد تسهیلات نوروزی نیز نیروهای اورژانس با نشاط و سر زندگی خود، نقش موثری در افزایش امید و آرامش مسافران نوروزی ایفا کردند و امدادرسانی به موقعی داشتند.

عملیات اجرایی احداث ستاد مرکزی اورژانس جنوب استان تهران آغاز شد

زمانی افزود: با توجه به حجم تردد های ثبت شده از محورهای مواصلاتی شهرستان ری، راه اندازی مرکز اورژانس جنوب استان تهران مانند مرکز دیگر نهادهای امداد رسانی ضرورت داشت.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به راه اندازی سایت اسکان اضطراری در این شهرستان، استقرار مرکز اورژانس را یکی از نیازمندی های ضروری این مرکز معرفی کرد.

وی استقرار دستگاه های امدادرسان جنوب استان تهران در شهرستان ری را با توجه به وجود کریدورهای عبوری از این شهرستان ضروری داشت و خواستار همکاری و مشارکت دستگاه های دخیل در ساخت ستاد مرکزی فرماندهی اورژانس جنوب استان تهران برای سرعت بخشی به روند اجرا و بهره برداری آن شد.

زمانی خاطرنشان کرد: در شرایط خطر، در روزی که همه برای نجات جان خود فرار می کنند، نیروهای امدادگر هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی، برای نجات جان دیگران در صحنه باقی می مانند و به امدادرسانی می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار