شهردار منطقه یک گفت: توافق بنیاد مستضعفان توافق کردیم که مجموعه اردوگاه جماران را در اختیار شهرداری قرار دهند که این مجموعه ۶ هزار متر وسعت دارد و با اضافه شدن آن، به سرانه ورزشی ۲۹ سانتی متر مربعی در منطقه خواهیم رسید.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 06 May 2023

به گزارش تابناک تهران، پنجاه و چهارمین رویداد امید و افتخار عصر امروز- شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲- با افتتاح پروژه های مناطق یک و ۱۳ و با حضور جمعی از مدیران شهری در مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت در منطقه یک برگزار شد.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در ابتدای این مراسم اظهار کرد: خوشحالیم توانستیم پروژه مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت که ۱۰ سال در مقابل دیدگان مردم نیمه تمام بود را ظرف ۴ ماه کار عمرانی تکمیل و ظرف یک ماه تجهیز کنیم تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: این مجموعه ۱۵۰۰ متر مربع زیر بنا دارد که ۶۰۰ متر آن بخش اداری و ورزشی مخصوص بدنسازی است و ۹۰۰متر سالن چند منظوره ای است که یکصد جایگاه تماشاگر نیز دارد.

صباغ با بیان اینکه منطقه یک در بحث سرانه های ورزشی ضعیف است، ادامه داد: در حالی که متوسط سرانه های ورزشی شهر تهران ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر است، در منطقه یک ۱۶ سانتی متر سرانه ورزشی مخصوص شهرداری داریم. البته با این مجموعه ورزشی که امروز افتتاح شد و در یک ماه آینده نیز مجموعه ورزشی ریحانه را در زعفرانیه بازسازی می کنیم و ۳ مجموعه ورزشی و فرهنگی که در حال شروع به کار و تکمیل آن هستیم مثل مجموعه قائم که تا زمستان آماده می شود، و در کنار آن دو مجموعه ورزشی قیطریه و ازگل که کلنگ زنی آن امسال انجام می شود، سرانه ورزشی منطقه یک از ۱۶ سانتی متر مربع به ۲۲ سانتی متر مربع می رسد.

شهردار منطقه یک اضافه کرد: همچنین، با توافق بنیاد مستضعفان توافق کردیم که مجموعه اردوگاه جماران را در اختیار شهرداری قرار دهند که این مجموعه ۶ هزار متر وسعت دارد و با اضافه شدن آن، به سرانه ورزشی ۲۹ سانتی متر مربعی در منطقه خواهیم رسید.

وی عنوان کرد: پروژه شهرک نفت را با ۴۰ درصد پیشرفت تحویل گرفتیم و بعد از ۴ ماه تکمیل کردیم؛ ارزش روز ریالی این پروژه با تجهیز و تکمیل ۶۰ میلیارد تومان است؛ البته، امیدواریم با تکمیل پروژه های نیمه تمام و شروع پروژه های جدید در منطقه، سرانه های مناسب را در منطقه تأمین کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم محمد امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سید محمد آقامیری و محمد آخوندی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران حضور داشتند و پروژه های منطقه ۱۳ نیز به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار