مدیرعامل شرکت تلکابین توچال گفت: در ایستگاه هفتم مجموعه توچال که حدود یک ساعت از شهر تهران فاصله دارد، بیش از ۲ متر برف وجود دارد که همین امر باعث مراجعه خانواده ها و علاقه‌مندان به ورزش های زمستانی به این مجموعه می‌باشد.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 06 May 2023

روح‌الله امداد مدیرعامل شرکت تلکابین توچال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: پیست اسکی توچال در نزدیکی پایتخت، طولانی ترین فصل اسکی را دارد چرا که ما حدود ۷ ماه با برف طبیعی در این پیست فعالیت می‌کنیم و علاقه‌مندان زیادی به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

وی گفت: در این مجموعه تنوع تفریحی، ورزشی زیادی وجود دارد و میزبان علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و کوهنوردی و اسکی بازان و علاقه‌مندان به ورزش تنیس هستیم.

مدیرعامل شرکت تلکابین توچال با بیان اینکه این مجموعه در طول سال حدود ۴ میلیون نفر مراجعه کننده دارد، افزود: شرایط این مجموعه به لحاظ جاذبه های گردشگری منحصر به فرد است و اکنون که هوا در سطح شهر تهران رو به گرما رفته، در ایستگاه هفتم این مجموعه در فاصله حدود یک ساعته از شهر تهران، بیش از ۲ متر برف داریم که همین امر باعث مراجعه خانواده ها و علاقه‌مندان به ورزش های زمستانی به این مجموعه می‌باشد.

وی با اعلام اینکه تا پایان اردیبهشت ماه و شاید تا اواسط خرداد ماه می‌توانیم میزبان تمامی علاقه‌مندان باشیم تصریح کرد: از سال گذشته تا شروع این فصل اسکی در خطوط تلکابین توچال یک بازسازی سنگین انجام دادیم و ۱۰ کیلومتر از کابل ها و موتورها و گیربکس ها تعویض شد و ظرفیت و امکانات ایستگاه های پنجم و هفتم افزایش پیدا کرد و شرایط مناسب تری برای پذیرش خانواده ها ایجاد شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار