رئیس مجمع بانوان انقلابی اسلامشهر گفت: جشن گلریزان آزادی در اسلامشهر برگزار شد و خیران با کمک های نقدی خود زمینه آزادی ۳ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و نیز آزادی مشروط ۲۰۰ زندانی با پابند الکترونیکی را فراهم کردند.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 09 April 2023

به گزارش تابناک تهران، پویش معنوی و طرح آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد با برگزاری جشن گلریزان به همت مجمع بانوان انقلابی شهرستان اسلامشهر با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اسلامشهر در آستانه فرارسیدن لیالی قدر با حضور خیرین و نیکوکاران، از شنبه شب در مجموعه دارالقرآن اسلامشهر آغاز شد.

اعظم قالوچه رئیس مجمع بانوان انقلابی شهرستان اسلامشهر در حاشیه برگزاری جشن گلریزان، در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در شبها و روزهای پرفضیلت و با برکت ماه مبارک رمضان شاد کردن دل خانواده های نیازمند و گرفتار یکی از اعمال شایسته و خیری است که در آن افراد مختلف با هر نوع بضاعت مالی و فارغ از نگرشهای حزبی و سیاسی در راه جلب رضایت خداوند مشارکت می کنند و با اندک اندک کمکهای جمع اوری شده گامهای بزرگی برداشته می شود.

قالوچه افزود: در یک جامعه اسلامی برگزاری این جشن ها در اعیاد و مناسبتهای مذهبی که با استفاده از ظرفیت خیرین نیکوسرشت به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی برگزار می شود، امری ضروری و پسندیده است و فرصت مناسبی بوجود می آید تا افراد مختلف با احسان و ایثار بخشی از اموال مادی خود، یک عمل معنوی بزرگی را انجام دهد.

وی با اشاره به حضور و مشارکت پرشور اقشار مختلف مردم اسلامشهر در این پویش معنوی، بیان کرد: امشب در این مراسم معنوی که با حضور برخی از مسئولین شهری و اقشار مختلف مردم در سالن همایش شهید بهشتی دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برگزار شد، جمعی از خیران و نیکوکاران با اهدای کمک های نقدی خود زمینه آزادی ۳ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمدی ( ۲ زن و یک مرد) و نیز آزادی مشروط ۲۰۰ زندانی با پابند الکترونیکی را فراهم کردند.

رئیس مجمع بانوان انقلابی اسلامشهر، گفت: طرح آزاد‌سازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد به همت مجمع بانوان انقلابی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

قالوچه با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز به همت بانوان و خیرین اسلامشهر۲۲ زندانی جرائم مالی غیر عمد، از بند آزاد و به آغوش خانواده هایشان باز گشتند، خاطرنشان کرد: در مجمع بانوان انقلابی شهرستان اسلامشهر، به همت خیرین نیکوکار علاوه بر جمع آوری کمکهای مالی و حمایت از آزادی تعداد قابل توجهی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، در جمعیت طلوع بی نشان ها به عنوان حامی تخصصی افراد درگیر با معضل کارتن خوابی و اعتیاد، درصورت تمایل فرد، به درمان کامل و بازگرداندن موثر این افراد به جامعه کمک می شود که این امر یکی دیگر از اتفاقات ارزشمند این مراسم معنوی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، با اقدام خداپسندانه و قابل تحسین خیرین بویژه بانوان انقلابی و جهادی شهرستان اسلامشهر، امسال نیز در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر تعدادی از محبوسین جرایم مالی غیرعمد پس از طی تشریفات قانونی و اداری از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان باز خواهند گشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار