قرچک- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران گفت: راه شهید «میلاد حیدری» همچنان تداوم دارد.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 03 April 2023

به گزارش تابناک تهران، عباسعلی رضایی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم میلاد حیدری طی سخنانی گفت: ایمان قوی و توکل بر خدا عامل این است، که یک همسر و یا مادر در برابر این همه مصیبت استقامت و صبر داشته باشد.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا شاهدانی بی‌ادعا هستند، که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله کردند، گفت: شما عزیزتان را در راه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردید و به طور حتم شما مقام و جایگاه ارزشمندی نزد خدا دارید، شما سعادتمند و برگزیده هستید که در زمره خانواده شهدا قرار گرفتید و این برای شما سعادت و هم افتخار محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: مادامی که سربازان دلیری همچون فرزندان شما در صف مبارزه با اسرائیل حضور دارند، نه تنها این رژیم مشروعیت نخواهد یافت، بلکه نابودی آن نیز نزدیک است و مسیر شهدایی مانند شهید حیدری همچنان تداوم دارد.

رضایی گفت: همه ما در برابر امام و خون شهدا مسئولیم و بر مسیر عزت و آزادگی و حفظ مقاومت در همه زمینه‌ها ایستاده‌ایم.

بر اساس این گزارش، میلاد حیدری، شهید مدافع حرم کشورمان جمعه ۱۱ فرودین‌ماه در حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به دمشق به شهادت رسید.

وی از نیروهای فرماندهی سایبری سپاه، اصالتاً اهل روستای وینسار از شهرستان قروه استان کردستان بوده و ساکن شهرستان قرچک است.

آئین تشییع این شهید والامقام امروز دوشنبه ساعت ۱۵ عصر از یادمان شهدای ۱۵ خرداد شهر قرچک برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار