مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس اعلام کرد: نیمه اول امسال پایش زیست محیطی دو هزار و 984واحد صنعتی استان را حوزه نظارت و پایش این اداره کل انجام داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 11 October 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست فارس:حمزه ولوی در این زمینه گفت : یکی از مهمترین رسالت ها و وظایف محیط زیست، پایش مستمر واحدهای صنعتی بخصوص
واحدهای بالقوه آلاینده در زمینه آب ،خاک و هواست.

وی اظهار کرد:با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری سعی در گسترش منطقی پایش و نظارت بر فعالیت منابع آلاینده داشته ایم و تلاش بر این است تا وفق ماده 192 قانون برنامه پنجم توسعه تا پایان سال،واحدهایی که قابلیت نصب سیستم پایش لحظه ای را دارند به سیستم مجهز شوند.

به گفته ولوی پایش های انجام شده منجر به صدور 594مورد اخطاریه زیست محیطی و 44مورد اخطار تعطیل و 15مورد پلمب واحد آلاینده شده است.

وی همچنین گفت:برای مدیریت پسماندهای عفونی بیمارستان ها از73 بیمارستان استان تاکنون 43 بیمارستان مجهز به سیستم بی خطر ساز شده اند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس بیان کرد : پسماندهای عفونی بیمارستان های مجهز به سیستم بی خطر ساز شده را ماهانه آزمایشگاه های معتمد، پایش و اندازه گیری می کنند که در صورت رعایت نشدن استانداردهای محیط زیست نسبت به صدور اخطاریه و پایش مجدد طبق قوانین و مقررات محیط زیست اقدام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار