معاون املاک واراضی آستان قدس رضوی از رفع تصرف 53 هزار مترمربع از اراضی موقوفه در نقاط مختلف اطراف شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 11 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمود مشجری در رابطه با این مطلب اظهار داشت: این اراضی در بخش‌های مختلفی مانند ده‌غیبی، کنه‌بیست و چاه خاصه قرار داشته که درسال جاری رفع تصرف شده است.

وی حفاظت وصیانت از املاک و اراضی موقوفه را جزئی از اهداف اصلی حوزه معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی دانست و بیان کرد: این هدف با راهکارهای متنوعی همانند: جلوگیری ازتصرفات با انجام گشت و بازدیدهای مستمر شبانه‌روزی، انجام اقدامات پیشگیرانه به وسیله محصورکردن اراضی موقوفه، بررسی و پذیرش درخواست متقاضیان به منظوردریافت سند استیجاری درسطح اراضی شهری و غیره همراه است.

مشجری افزود: در طول سال گذشته به میزان 270 هکتار از اراضی موقوفه آستان قدس رضوی رفع تصرف شده و حوزه معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی با انجام اقدامات مورد نیاز زمینه‌ احیا و بهره برداری از این اراضی را فراهم ساخته است.

وی عنوان کرد: محصور کردن تعدادی از قطعات اراضی موقوفه درحومه مشهد به وسیله پانل گذاری و ایجاد حدفاصل در محل مرز ثبتی بیشتر اراضی موقوفه با هماهنگی مالکان مجاور و انجام دیوارنویسی بر روی پانل‌های محدوده اراضی تحت حفاظت به منظور اطلاع‌رسانی وآگاهی عموم مردم، از جمله اقدامات انجام‌ شده از سوی این معاونت در طول سال‌های اخیر به شمار می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار