بخشدار مرکزی قرچک گفت: چهاردهمین مرحله از اردوی جهادی دندانپزشکی و پزشکی به همت گروه‌ جهادی شهید کاظمی آشتیانی و حمات المستضفین در روستای محمدآباد اعلا از توابع این بخش روز جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 14 January 2023

مجید قیصرپناه روز شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در این اردوی جهادی، خدماتی از جمله ویزیت پزشک، دندانپزشکی ، غربالگری قندخون و فشار خون ، مشاوره روانشناسی، مشاوره مامایی و پرستاری، شنوایی سنجی و نوار قلب و تزریقات و با هماهنگی‌های به عمل آمده عینک مورد نیاز بیماران نیازمند به صورت ایگان در اختیار راجعان قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر این خدمات تخصصی گوش، چشم، زنان و نازایی توسط پزشکان فوق تخصص مرکز درمانی رویان به مراجعین ارائه شد و با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.

 این اردو با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای امین‌آباد، آموزش و پرورش و شهرداری قرچک در مدرسه روزبه نیا روستای محمدآباد اعلا برپا شد.

شهرستان قرچک از ۱۱ روستا برخوردار است که از این تعداد هشت روستا دارای شورای اسلامی و دهیار است و ۳۰ درصد از جمعیت شهرستان قرچک در این مناطق سکونت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار