فرماندار گچساران گفت: به دلیل آغاز کار پیمانکار گودالی در محل تقاطع جاده کمربندی به پشه کان ابجاد شده بود که خودرو در آن سقوط کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ 12 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روانبخش دیهیم خوب در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: واژگونی خودرو پراید و سقوط آن به گودال آب در گچساران ۵ نفر کشته و یک مصدوم بر جا گذاشته است.

 وی بیان کرد: در جاده کمربندی گچساران یک زیرگذر برای این پروژه به پشه کان تعریف شده و پیمانکار خاکبرداری آن را انجام داده و در حال اجرای کار بوده است.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: به دلیل آغاز کار پیمانکار و خاکبرداری گودالی انجام شده و طرف دیگر این مسیر نیز مسدود گردیده بود.

 دیهیم خوب عنوان کرد: متاسفانه این خودرو از آن سمت جاده که مسدود بوده وارد شده و به دلیل سرعت زیاد بر روی خاکهای انباشت کنار گودال رفته و به گودال سقوط کرده است.

 وی گفت: متاسفانه به دلیل بارندگی چند روز گذشته این گودال پر از آب شده بود و ۵ سرنشین این خودرو که ۴ نفر تبعه افغان و ۱ نفر از آنها ایرانی می باشد فوت کردند و یک نفر نیز مصدوم شد که در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری است.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته رخ داد و سریعابه همراه دادستان در صحنه حادثه حضور پیدا کرده و با وجود مه شدید آن را بررسی کردیم.

 وی افزود: علت اصلی این حادثه هنوز در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار