رئیس ستاد دهه فجر ورامین در خصوص جسارت نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری گفت: دشمنان آزادی را با نیت و تفسیر خود معنا می‌کنند و با عجز و ناتوانی و به مثابه کسانی که از راه دور توهین و فرار می‌کنند به این روز افتاده اند و قطعا مردم ما در روز ۲۲ بهمن جواب این حرمت شکنی ها را خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 07 January 2023

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران صبح امروز در اولین جلسه ستاد دهه فجر ورامین، اظهار کرد: باز هم مردم ورامین در ویژه برنامه های ایام هفته بصیرت و تشییع شهید گمنام با حضور آگاهانه خود توانستند وحدت و انسجام خود را در فضای عمومی به نمایش بگذارند و امید است در مهمترین برنامه سال در روز ۲۲ بهمن و ایام دهه فجر نیز این انسجام خود را به دنیا نشان دهند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موجود و برنامه ریزی و توطئه های دشمنان در چند ماه اخیر همگان باید برای برگزاری باشکوه دهه فجر خصوصا راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که بسیار حساس است با برنامه ریزی مناسب آماده خلق حماسه ای دیگر باشیم.

وی تصریح کرد: لازم است کمیته های ستاد دهه فجر با برگزاری جلسات با اعضای کمیته های خود با برنامه ریزی مطلوب آمادگی لازم را برای این ایام پیش رو در ایام الله دهه فجر داشته باشند و می‌توان با ظرفیت هایی که موجود است دهه فجر شاخص و تراز نظام اسلامی را داشته باشیم.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین، دهه فجر را فرصت مناسبی برای پاسخ عملی به دشمنان دانست و افزود: دشمنان و پادوهای داخلی آنها با توجه به توطئه هایی که در این چند ماه اخیر انجام دادند نیازمند پاسخ مناسبی در یوم الله ۲۲ بهمن هستند و این مهم نیازمند راه اندازی فضای جهاد تبیین در همه سطوح جامعه است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: در دهه فجر امسال بیشترین خطاب با جوانان عزیز است و لازم است در این خصوص جوانان با مبانی و اندیشه هایی که در این ایام در قبل از انقلاب انجام گرفت و منجر به تحقق انقلاب عظیم ایران اسلامی شد بیش از پیش آشنا شوند و ما باید زمینه ساز حضور آحاد مردم از جمله جوانان در این مراسم ها باشیم.

وی در خصوص جسارت نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری گفت: دشمنان آزادی را با نیت و تفسیر خود معنا می‌کنند و با عجز و ناتوانی و به مثابه کسانی که از راه دور توهین و فرار می‌کنند به این روز افتاده اند و قطعا مردم ما در روز ۲۲ بهمن جواب این حرمت شکنی ها را خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: ۱۷ دی سالروز کشف حجاب رضا خانی با مقاومت مردان باغیرت و زنان عفیفه مواجه شد و قیام ۱۹ دی که جرقه جدید انقلاب اسلامی شد را باید گرامی بداریم.

در پایان این جلسه کمیته های ۲۶ گانه دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین معرفی شدند و مقرر شد مسؤولین کمیته ها با برگزاری جلسات برنامه های خود را با ستاد دهه فجر ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار