ویژه برنامه تکریم از مادران و همسران شهدا با عنوان مادر ایثار در حسینیه جماران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 04 January 2023

به گزارش تابناک تهران، همزمان با ایام وفات حضرت ام‌البنین(س) ویژه برنامه تکریم از مادران و همسران شهدا با عنوان مادر ایثار پیش از ظهر امروز در حسینیه شماره یک جماران برگزار شد.

این مراسم با مداحی محسن طاهری، شعرخوانی خانم نانی‌زاد، روایتگری خانم رستمی و سخنرانی مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات و با حضور محمد خراسانی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تکریم از مادران و همسران شهدا برگزار شد.

ویژه برنامه مادر ایثار در حیسنیه جماران برگزار شد

مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشان و تکریم خانواده ایشان اظهار کرد: شهدایی که امروز میزیان یادگاران ایشان هستیم، کارهایی را که آرزوی دیرینه انبیاء، ائمه معصومان و علمای جریان حق بوده است رقم زدند و امام ایشان را در دهه ۴۰ تشخیص داده بود که با صراحت آدرس می‌دادند امتی که حاضر هستند در مسیر ارزش‌های الهی عزیزترین دارایی‌های خود را اهدا کنند، در راه است.

وی خطاب به مهمانان گفت: برخی از عزیزان شما، با کوچک‌ترین اشاره امام و نقل غیرمستقیم ایشان همچون آزادسازی خرمشهر، با اختیار خود شرایطی را رقم زدند و حرارت مین‌هایی را تحمل کردند که با تنور منزل امام صادق(ع) قابل قیاس نبوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار