همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، کودکان قرچکی با عنوان سربازان کوچک سردار دل‌ها گرد هم آمده و یاد این شهید سرافراز محور مقاومت را گرامی داشتند.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ 03 January 2023

به گزارش تابناک تهران، در این مراسم که دوشنبه شب و به همت شهرداری قرچک در سالن ورزشی بانوان قرچک برگزار شد، کودکان قرچکی به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی به اجرای سرود پرداخته و با برگزاری مسابقه عکس، نقاشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، عشق و ارادت خود را به سردار دل‌ها به نمایش گذاشتند.

امام جمعه قرچک در این مراسم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز ولایتمنداری و بصیرت و حرکت در مسیر ولایت بود و توانست با شناخت صحیح از توطئه دشمن و حضور به هنگام در عرصه‌های مقابله حق علیه باطل، پیروزی را نصیب جبهه اسلام کند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: شهید سلیمانی یک فرد نیست، بلکه مکتبی است که با شهادت ایشان نه تنها راه آن به اتمام نرسید بلکه با نسل جدیدی از سلیمانی‌ها همراه شد که نمونه بارز آن را می‌توان در رفتار و منش کودکان و نسل آینده‌ساز ایران اسلامی به خوبی مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی با شناخت کامل از راه و منش شهید سلیمانی، خود به سربازان کوچکی تبدیل شده‌اند تا آینده ایران را با مقاومت و ایستادگی بر سر آرمان‌ها به درستی ترسیم کنند.

شهردار قرچک نیز در این مراسم گفت: شهرداری قرچک در کنار توجه به مسائل عمرانی و شهری، در حوزه مسائل فرهنگی برنامه ریزی جامعی داشته و تلاش دارد تا با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره مردان بزرگی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی، معنویت را در جامعه ترویج دهد.

محسن خرمی شریف افزود: فضاسازی محیطی از جمله طراحی، چاپ و نصب بنر بروی سازه‌های تبلیغات محیطی در سطح شهر به مناسبت تسلیت ایام سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است.

وی افزود: در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، مردم شهر قرچک باید فضای سالگرد را احساس کنند؛ بنابراین، فضاسازی و بسترسازی شهر به شکل ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار قرچک اظهار داشت: برگزاری همایش سربازان کوچک سردار دلها، یادواره شهید سلیمانی و شهدای شهرستان قرچک با سخنرانی سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران از دیگر برنامه های مدیریت شهری در جهت پاسداشت رشادت ها و جانفشانی سردار دلها است.

در پایان این مراسم از کودکان شرکت کننده در این مراسم با تقدیم هدایی از سوی شهرداری قرچک تقدیر شد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار