پوستر نخستین جشنواره استانی تولید پادکست‌های ادبی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 03 January 2023

به گزارش تابناک تهران، طی مراسمی با حضور عبدالرضا علی‌پناه، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، عزت‌الله عسگری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم و عباسعلی آرزومند، مسئول اجرایی جشنواره استانی تولید پادکست‌های ادبی (پادپخش) از پوستر این جشنواره رونمایی شد.

علی‌پناه در این مراسم با اشاره به لزوم تولید محتواهای صوتی در حیطه ادبیات فاخر، اظهار کرد: امیدواریم تولید محتواهای صوتی در حیطه ادبیات فاخر بتواند قدم‌های موثری در حفظ و اشاعه فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی بردارد. خوشبختانه می‌توانم این نوید را به مخاطبان جشنواره بدهم که شاهد تبلور آثار صوتی با استعداد استانی در میان آثار برگزیده بخش‌های مختلف خواهیم بود.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به دفتر ستاد این جشنواره از ۱۳ آبان تا ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ است و مراسم اختتامیه و اعلام برندگان جشنواره نیز ۲۳ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

عزت‌الله عسگری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم نیز در این مراسم از حمایت کامل برای برگزاری جشنواره در سطح موثر و عالی استانی خبر داد و گفت: امسال در نخستین جشنواره پادپخش شاهد رنگ آمیزی، تنوع مضامین و فرم‌های مختلف در میان آثار تولیدی از متقاضیان کمتر شناخته شده اما درخشان هستیم که این اتفاق بسیار مهمی در جشنواره خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار