نیروهای برف روب در شمیرانات و شمال پایتخت علاوه بر برف روبی، عملیات یخ زدایی را در سطح معابر منطقه شمیران با هدف کاهش لغزندگی انجام دادند.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 25 December 2022

به گزارش تابناک تهران، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران (شمیران) با حضور در سایت های برف روبی شمال تهران و نظارت مستقیم بر عملیات برف روبی اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ نیروی خدمات شهری و برف روب شهرداری منطقه یک و بیش از ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی و مکانیزه از شامگاه جمعه به صورت آماده باش در ۱۴ سایت مستقر و با شروع بارش ها اقدام به پخش شن مخصوص و برف روبی معابر شمال تهران کردند.

وی در این بازدید از شهرداران نواحی خواست با توجه به احتمال یخ زدگی سطح معابر شمالی تهران بدلیل بارش برف و برودت هوا نسبت به برف روبی کامل معابر و رفع هرگونه آب گرفتگی اقدام کنند تا از لغزندگی بیش از اندازه سطوح سواره راه و پیاده راه جلوگیری شود.

صباغ پایش عملیات برف روبی و رفع مشکلات احتمالی را از وظایف اصلی مدیران شهری منطقه در شرایط بارش نزولات جوی دانست و گفت: مدیران شهری باید سطح آمادگی خود را برای عملیات برف روبی در روزهای سرد زمستانی شمال تهران ارتقا دهند و نباید شارژ مجدد مخازن شن و نمک به دست فراموشی سپرده شود.

وی مشارکت شهروندان را در مدیریت شهر به هنگام بارش برف موثر دانست و از آنها درخواست کرد: به هنگام شرایط نامساعد جوی از تردد غیر ضروری در معابر به خصوص مناطق شمالی خودداری کرده و مدیریت شهری را در برف روبی سطوح مقابل محل سکونت خود و تکانیدن پوشش برف روی درختان همراهی کنند.

شهردار منطقه یک تهران خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی خانمان در سطح منطقه باسامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند و اطلاعات مکانی فرد مورد نظر را اعلام کنند تا نسبت به اعزام گشت های اورژانس خدمات اجتماعی و اسکان آنها در مددسراها اقدام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار