رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از انهدام باند سارقان به عنف و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 24 December 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی سواری پور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف از شهروندان، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مسئول اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و راهنمایی مال باختگان در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه، متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ سواری پور خاطرنشان کرد: سارقان پس از مواجهه با مال باختگان و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به چندین فقره سرقت بعنف از شهروندان اعتراف کردند.

وی افزود: در این عملیات، پلیس چهار نفر از اعضای این باند را دستگیر و از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران اضافه کرد: شهروندان در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور پلیس معرفی می کنند، ابتدا از آن ها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کرده و در صورت عدم ارائه این مدارک توسط آن ها، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

کشف ۲ سلاح جنگی در اسلامشهر

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از کشف ۲ قبضه سلاح جنگی غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ علی آقا کارخانه اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارندگان سلاح غیرمجاز بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ امامزاده عقیل (ع) با انجام بررسی ها و تحقیقات پلیسی و با هماهنگی های قضائی در یک اقدام ضربتی موفق به دستگیری نگهدارنده سلاح جنگی غیرمجاز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این عملیات ۲ قبضه سلاح جنگی، ۲۸تیرجنگی، ۹عدد افشانه اشک آور، ۵۰ عدد سیم کارت، دو عدد پایه شارژ بی سیم کشف و ۲ متهم سابقه دار دستگیر شدند.

این مسئول اضافه کرد: متهمان پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده و روانه زندان شدند.

سرهنگ کارخانه یکی از محورهای مهم طرح ارتقای امنیت اجتماعی را برقراری نظم و امنیت اجتماعی در جامعه برشمرد و از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی، پلیس را در حفظ نظم و امنیت عمومی یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار