رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شهرری پروژه‌های عمرانی، شهرسازی و فرهنگی زیادی در حال تکمیل شدن است که می‌تواند در منطقه ۲۰ به عنوان طرح‌های محرک توسعه عمل کند و با تکمیل پروژه‌ها شهرری به قطب اقتصادی، فرهنگی و گردشگری تهران تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 24 December 2022

به گزارش تابناک تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین مراسم افتتاح فاز نخست موزه صنعت سیمان، کارخانه تاریخی سیمان ری و برخی پروژه های شهرداری در شهرری اظهار کرد: در شهرری پروژه های عمرانی، شهرسازی و فرهنگی زیادی در حال تکمیل شدن است که می تواند در منطقه ۲۰ به عنوان طرح های محرک توسعه عمل کند و با تکمیل پروژه ها، شهرری به قطب اقتصادی، فرهنگی و گردشگری تهران تبدیل می شود.

وی گفت: امیدوارم با تکمیل پروژه فرهنگی طغرل و مجموعه فرهنگی شیخ صدوق به زودی شاهد رونق اقتصادی در شهر ری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هویت تاریخی و فرهنگی ری ادامه داد: امیدواریم که با تکمیل فاز دوم و استقرار شرکت های دانش بنیان اتفاقات بزرگی در شهرری روی دهد.

همچنین در ادامه حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اکنون فرمانداری ری در کنار شهرداری تهران دوش به دوش هم برای پیش برد برنامه های ارتقای کیفیت زندگی در این محدوده حرکت می کند و مدیریت سیاسی ری از پروژه نفرآباد، توسعه حرم و بسیاری از موضوعات دیگر در کنار شهرداری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار