معاون استاندار تهران :
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ارتباط و هماهنگی مجموعه فرمانداری با شهرداری تهران را بی نظیر خواند و گفت: ۲ مجموعه در تعامل و همکاری فعالانه هستند.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 24 December 2022

حمید زمانی روز شنبه در آئین افتتاح موزه سیمان ری گفت: افتتاح این پروژه باعث خوشحالی مردم و مسئولان شهررستان ری شده چراکه از بدو تولد ما اهالی ری خاطرات زیادی از این کارخانه داریم.

وی ادامه داد: افتتاح این موزه اثر روانی مثبتی در ری دارد و مردم از این امر خوشحال هستند چراکه اجداد ما اینجا بوده اند و نسل های مختلف ری دوست دارند که این مجموعه را ببینند.

زمانی تصریح کرد: فرمانداری ری با کمال صمیمیت با شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۲۰ کار می کنیم که البته به جرات می توان گفت که این امر بعد از انقلاب بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: طرح گسترش حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، کلنگ زنی نفرآباد و خروج صنوف مزاحم از تهران و استقرار آن در منطقه ای مناسب زمینه همکاری ما را بیش از پیش فراهم کرده است و از سوی دیگر رفع معضلات زیست محیطی را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش ایرنا، آئین افتتاح از فاز نخست موزه سیمان ری امروز/شنبه/ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران و رئیس شورای شهرستان ری ، حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و دیگر مدیران و مسئولان شهری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار