نشست صمیمی مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات و جمعی از مدیران فرمانداری، شهردار ناحیه و نماینده سرکلانتری یکم فاتب شامگاه یکشنبه با ساکنان شهرک کوثر شمیران به منظور بررسی مسائل و مشکلات این محله در مسجد الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ 11 December 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، شهرک کوثر شمیران با ۷ هزار و ۵۰۰ نفر ساکن در یکهزار و ۵۸۲ واحد (۱۵ برج) در ناحیه ۱۰ شهرداری منطقه یک واقع شده است.
ایجاد سرانه‌های ورزشی، فضای سبز، فرهنگی و آموزشی، احداث پارکینگ، ترمیم آسفالت معابر، تقویت روشنایی خیابان‌ها و کوچه‌ها، اخذ سند واحد‌های مسکونی، تقویت زیرساخت‌های مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه در شهرک از جمله آتش‌سوزی مسائل و مشکلات مطروحه اهالی شهرک کوثر در این نشست صمیمی بود.
ذاکریان طی این نشست که در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان تشکیل شد، خود را موظف به پیگیری حقوق بر زمین مانده حضار از طریق بنیاد مسکن و شهرداری و دستگاه‌های متولی دانست و هدف مجموعه فرمانداری را مرتفع‌سازی مشکلات و تسهیل شرایط با توجه به پیشنهاد‌ها و راهکار‌های ساکنان اعلام کرد و گفت: بی‌شک در پی تجربه سکونت چندین ساله در مجتمع، پیشنهادات پخته و کارشناسی شما می‌تواند در سرعت و کیفیت اقدامات تاثیر بسزایی داشته باشد.
در همین راستا، ارائه موارد مذکور به همراه یشنهادات اهالی شهرک کوثر، و همچنین تشکیل جلسه‌ای با هیئت مدیره این شهرک در دستور کار قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار