فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت : مقدار ۱۸۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در اسلامشهر کشف و در این راستا ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ 19 October 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته در یک ماموریت پلیسی، با تلاش ماموران نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر مقدار ۱۸۸کیلوگرم تریاک از یک باند قاچاقچی در شهرستان اسلامشهر کشف و ضبط شد.

وی در تشریح جزئیات این عملیات پلیسی افزود: در پی کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر فروش موادمخدر در یکی از محلات اسلامشهر، موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت که در نهایت اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس انجام گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: پس از شناسایی و کشف مخیفگاه قاچاقچیان، ۲ تیم عملیاتی از شهرستان اسلامشهر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده، موفق شدند با حضور در مخفیگاه این افراد، مقدار ۱۸۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

کارخانه با اشاره به اقدامات انجام شده و همکاری صمیمانه اقشار مختلف مردم با مجموعه پلیس این شهرستان در جهت تامین امنیت منطقه، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۳ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده عمده موادمخدر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو کشف و توقیف شد که پس از تشکیل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار