رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۹ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی، درگیری با مأموران انتظامی و مخلان نظم عمومی معروف به یاکوزا در امیریه شهریار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 19 October 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ معصوم زاده رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی سرقت‌های متعدد توسط تعدادی از اوباش در امیریه شهرستان شهریار در مرداد ماه، مأموران کلانتری ۱۳ امیریه با هماهنگی قضائی جهت دستگیری اوباش معروف به یاکوزا به محل مذکور اعزام، که آنها با ایجاد هیاهو و جوسازی اقدام به درگیری و نزاع با مأموران کرده که به علت بومی بودن در محل، خانواده و بستگان وی نیز حاضر و در نهایت با استفاده از سلاح سرد به صورت سطحی مأموران را مصدوم و از محل متواری شده بودند.

وی افزود: با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پیگیری های شبانه روزی یکی از عاملان درگیری و مسدود کردن راه مأموران کلانتری در امیریه شهرستان شهریار دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از منابع با اطلاع از حضور متهم اصلی در مخفیگاه خود در امیریه شهریار، چند اکیپ از ماموران پلیس امنیت عمومی در محل حاضر و با شلیک ۲ تیر هوایی متهم را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

معصوم زاده در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با همراهی یگان امداد شهرستان شهریار در محل درگیری حاضر شده و ۷ نفر دیگر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی و ضاربان مأموران و کسانی که مبادرت به اخلال در نظم عمومی، سلب آسایش و تمرد از دستورات مأموران کرده بودند، دستگیر کردند که جمع دستگیر شده ها به ۹ نفر رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار