دماوند- فرماندار دماوند نحوه برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸ 01 September 2022

به گزارش تابناک تهران، رضا طاهرخانی عصر پنج شنبه در جلسه هماهنگی ستاد جاماندگان اربعین حسینی دماوند با اشاره به لزوم برگزاری منظم و باشکوه پیاده روی جاماندگان اربعین گفت: بسیاری از عاشقان امام حسین (ع) نمی‌توانند مسیر راهپیمایی اربعین را در کشور عراق بین نجف و کربلا طی کنند و این مراسم فرصت بسیار خوبی است.

طاهرخانی با اشاره به اینکه این مراسم برای عرض ارادت به سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان همزمان با نقاط مختلف کشور در دماوند اجرا می‌شود افزود: این مراسم به صورت متمرکز از امامزاده زین العابدین (ع) محله کوهان تا امامزاده عیسی (ع) روستای زیارت برگزار می‌شود در همین راستا هماهنگی‌ها و برنامه ریزی های لازم جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و با شکوه تر برگزار شدن این مراسم معنوی با کمک دستگاه‌های دولتی و خیرین انجام شده است.

طاهرخانی در خصوص برنامه‌های دماوند برای برگزاری مراسم اربعین گفت: جهت برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان برنامه‌ریزی های ویژه ای شده است.

وی با اشاره به ابعاد برگزاری برنامه‌های فرهنگی مراسم جاماندگان اربعین در دماوند عنوان داشت: این مراسم شامل ویژه برنامه‌ای برای سفر اولی‌ها، راه اندازی موکب‌های دانش آموزی و دانشجویی و بهره گیری از ظرفیت آنان در ارائه خدمات به زائرین در مسیر تردد به صورت داوطلبانه، هماهنگی‌های لازم جهت تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، نظم امنیت مراسم و… توجه شده است.

فرماندار دماوند بیان داشت: انتظار ما از دستگاه‌های متولی این است تا در کنار مردم و خیرین نسبت به برگزاری هرچه بهتر این مراسم معنوی اقدامات لازم را انجام دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار