همزمان با هفته دولت، چندین پروژه فرهنگی، درمانی و عمرانی با حضور مسئولان شهرستان در شهرستان دماوند بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 28 August 2022

به گزارش تابناک تهران، حسن خیرخواه، مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند اظهار داشت: درهقتهبزرگداشت دولت ، شاهد افتتاح پایگاه سلامت بهار شهر رودهن بودیم که با افتتاح این پروژه، جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر از شهروندان محترم از مراقبیت های اولیه سلامت از جمله مراقبت مادر و کودک، واکسیناسیون، مراقبت های نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان بصورت "رایگان" بهره مند خواهند شد.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند نیز از افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی شهر کیلان اشاره و  اعلام کرد: پروژه بازسازی مجتمع فرهنگی و هنری رسالت شهر کیلان پس از گذشت بیش از ۱۰ سال از تعطیلی با پیگیری و همت خیرین مجدداً آغاز به کار کرد.

شایان ذکر است، این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۲۰ میلیون تومان توسط خیران و تأمین بخشی از مصالح و نیروی انسانی به صورت مردمی بهره‌برداری شد.

افتتاح بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مهدی محمدی دهیار روستای چنار شرق نیز از افتتاح بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: بلوار ورودی روستای چنار شرق با طول ۵۰۰ متر وعرض ۲۰ متر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: با افتتاح این پروژه رانندگان قوانین راهنمایی و حقوق شهروندی را رعایت کرده و انشاالله شاهد هیچ گونه تصادف در مسیر نباشیم.

لازم به ذکر است، پروژه روکش آسفالت بزرگراه دماوند- فیروزکوه در محدوده پلیس راه شهر دماوند نیز توسط اداره راهداری شهرستان دماوند به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۵ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. پروژه تعریض و ایمن سازی دوربرگردان مهرآباد و رفع نقطه حادثه خیز آن نیز از دیگر پروژه های امروز راهداری شهرستان دماوند بود.

همچنین کارگاه طراحی دوخت و لباس مرکز علمی کاربردی شهرداری رودهن نیز افتتاح شد. این کارگاه با مشارکت بخش خصوصی در جهت تلفیق آموزش و کارگاه رشته طراحی دوخت و لباس احداث شده است و با سرمایه گذاری بخش خصوصی امکان آموزش تخصصی سالیانه ۱۲۰ دانشجو در این رشته را فراهم خواهد نمود.

افتتاح ۳ پروژه عمرانی شهر آبعلی 

به گزارش روابط عمومی شهرداری آبعلی، پروژه‌ تکمیل رفیوژ بلوار امام خمینی (ره) به طول ۴۵۰ متر جدول‌گذاری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت محله خارون با اعتبار ۵ میلیارد ریال و دیوار حائل خیابان شهید خجسته منش مبارک آباد به متراژ ۱۱۰ متر با اعتبار ۵ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار